maandag 13 oktober 2014

Beeldend, Herfstpark

Voor de opdracht van beeldende vorming moeten we een herfstpark schilderen. Als voorbereiding moesten we 5 foto's zoeken van een herfstpark.
Zie hieronder:








De opdracht luidt: Schilder met plakkaatverf een stadspark. Laat door gebruik te maken van kleurnuance zien dat het park in herfstsferen verkeerd. Gebruik ruimtesuggestie om het park een realistisch karakter te geven.Ik heb tijdens het maken van mijn herfstpark niet veel tussenstap foto's gemaakt, waardoor je alleen maar de start ziet en het eindresultaat. (het was ook niet duidelijk hoeveel foto's we moesten maken.)Zie hieronder: 



Ik begon eerst met de bomen. en daarna verder het park te schilderen. 
Later begin ik de herfsttinten toe te voegen, waardoor het echt een herfstsfeer kreeg.

Hier is mijn schilderij af. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten