maandag 13 oktober 2014

Beeldend, Narren, dwazen en halve zolen - zacht masker

Voor deze opdracht moesten we een masker maken van textiel. Het gezicht en het haar moest bedekt zijn. Ik heb mij laten inspireren door het materiaal dat er was en heb mijn fantasie op de vrije loop laten gaan.
Hieronder zie je in stappen wat ik heb gedaan.


Ik heb eerst het stof uitgekozen met het idee dat deze 2 stoffen in kleur bij elkaar passen. 
Met deze kleuren had ik het idee om een soort slaapmuts te creƫren.


Ik heb eerst de must in een punt gemaakt en daarna het roze stofje eromheen gevouwen en vast geplakt. 


Hier heb ik een bolletje wol er aan vast gemaakt om de punt mooi af te werken. 


Hier heb ik gaatjes in de must geknipt voor ogen met mooie lange wimpers. 


Hier heb ik het mondje er opgeplakt. 


En dit is het hele resultaat. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten