maandag 13 oktober 2014

kennismaking

Hallo,

Mijn naam is Laila Andaloussi en ik ben 21 jaar oud.
Vorige jaar november 2013 heb ik mijn opleiding onderwijs assistent afgerond en mijn diploma behaald. Ik ben toen blijven werken op mijn voorheen genoemde stage (SBO).
Tijdens mijn opleiding onderwijs assistent ben ik mij gaan realiseren dat ik het erg leuk vind om voor de klas te staan. Ik mocht toen heel veel lessen zelf voorbereiden en uitvoeren (ik genoot daar erg van). 
Dit jaar september ben ik begonnen met de Pabo deeltijd opleiding om mijn passie verder te ontplooien en te ontwikkelen. 
Ik geniet van de kinderen om mij heen en ik zal het heel erg leuk vinden om uiteindelijk dan ook mij eigen klas te hebben.  Dat is dan ook mijn doel waar ik naar toe streef en waar ik vol vreugde voor ga!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten